Om 18 dagar är jag klaaar!

Japp. Försitter inte en chans att berätta för allt och alla exakt hur många dagar som är kvar till examen.
Har beställt sol till 9 Juni då jag firar detta med nära, kära, rosa bubbelvin och tårta.
(Ja Niclas, gå ner till Krokanen och beställ, jag vill inte baka denna gång!)

Men detta resulterar självklart i att jag tänker, andas, lever B-uppsats varje minut. Och Niclas passade på att dra till Umeå 4 dagar, med  semester, så Jamie fick inte komma till förskolan och jag fick inte en minut att plugga (då jag, som alltid när han drar iväg) blev sjuk och hängig och sov varje minut Bus sov.

Så här kommer en liten mamma-skryta update i vad Jamie sysslar med just nu (sedan fortsätter jag plugga);

Sjunger "Hej Timmy Hej Timmy Hej Timmy!"
Härmar de flesta orden nu och kan svara på om hon vill titta på Timmy eller Shaun
Säger Katt katt katt katt katt katt katt när hon råkar se en katt någonstans
Ritar och leker med lilla servisen hon fick av mormor
Äter korv, och inget annat

Hon gör sig hyfsat förstådd nu, om du har en enorm portion fantasi (och ja, det krävs att du känner henne rätt väl) och kan se vad hon tänker.
Som "åva" "Tinne" "kov" "kaam!"

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va härligt för dig, snart är du klar:)

2012-05-21 @ 13:03:04
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback