Ge mig ansvar, uppgifter, NÅGOT!

På tisdag ska jag ha möte med chefen. Typ utvecklingssamtal.
Jag ska tigga någon uppgift som ger min hjärna något att arbeta med. På ett annat sätt än att bara vara snabb och fokuserad.
Jag erkänner gladeligen att jag inte är stark eller har bra kondition. Just nu är inte stå/springa 8-9 timmar min starkaste sida. Detta kommer förhoppningsvis tränas upp. Men jag vill ju göra något med mina tankar OCKSÅ. Jag vill utmanas, få något att "bita i".
Ha ansvar för något som liksom är "mitt".
Aja. Får se hur det går.

Imorgon ska jag försöka vara kreativ, trevlig och social på den efterlängtade scrap-träffen! Sara ska vara med Bus och det är otroligt uppskattat, jag vill verkligen iväg på det här! Så tack Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback