Det är inte klokt vad livet är knasigt

Den här hösten har gått från gråaste grått, till kolsvart, till ljusaste rosa.
Jag tänker inte gå in på varför, det är min (och familjens) personliga bergochdalbana.
Och nu ska vi få en liten knodd!

Sista april är det beräknat med tillökning i familjen, vi tre blir fyra, Jamie blir storasyster.

Fram tills dess planerar jag att jobba, skaffa mig den där satans examen, lära Jamie färger och köpa henne en cykel till våren. För någon syskonvagn orkar jag inte med! Ungen vill ändå aldrig åka i den, hon sitter bara och tjoar "gå själv!'

Jag känner att hjärnan håller på att krymper lite, jag är så sugen på att gräva ned mig totalt i något, men det står så still att jag inte kan komma på vad.
Jag har ett litet projekt. Men det är enbart för skoj och inget jag kommer komma någonstans med.

Så, vi dansar till gangnam style och tittar på samma avsnitt av Bamse sjuhundraelva gånger i veckan. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till tillökningen! :)

Svar: Tack (:
Malin

2012-11-08 @ 01:25:59
Postat av: Anonym

Grattis!! Åh va kul med en liten bebis! Har ni flyttat ihop igen nu då eller? Hoppas allt ordnar sig med allt och att allt är bra med den blivande tvåbarnsmamman? :)

Svar: Jajjamen, 2 månader bodde jag i den andra lägenheten, haha. Det är surrigt, rörigt, galet, men så är ju livet! Vi mår galet bra iaf! (;
Malin

2012-11-09 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback