"vill inte!"

Min unge har strikta gränser för närhet.
Hon är glad, social, nyfiken. Men att kramas eller vara nära är en helt annan femma. Hon säger/skriker själv "hoppa ner!" "vill inte" eller "Jamie blyg"
Detta ska respekteras!
Det spelar igen roll om det är min faster som är världens mysigaste som Jag älskar. Om Bus inte känner personen har den ingen chans.

Sånt där artighetskramande kommer säkert sen, det kan jag tillåta när hon förstår skillnad mellan artighetskram som känns ok, även om det är lite jobbigt, och tvång.

I övrigt så har Bus fått handla för sina födelsedagspengar idag.
En Hello Kitty mjukis och en Bärgarn bil.
Hello Kitty trosor och Bärgarn kalsonger.
Ja, hon valde helt själv, vi sa bara "ja" och betalade! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar att kalsongerna är till pappa i julklapp? ;)

2012-11-27 @ 18:08:24
Postat av: Maria Åkesson

Malin nu vill vi ha en uppdatering, hur går det med magen? :)

2012-12-11 @ 11:24:09
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback