Jag förväntar mig rök ut öronen och eld ur näsan.

Det började med ngn jävla granne som skulle flytta in (?!) Klockan tre.
Sedan katten som hittade ngt alldeles galet intressant att puffa omkring i denna ekande jävla håla.
Sen efter sisådär enochenhalv timme av vansinnes-irritation började ungen gnälla och skrika var tredje minut tills hon efter en timme gnäller "välling" och jag fick gå upp och koka.

Mm. Det har vart några jävlig dagar som liksom kulminerade denna natt. Om en kunde spricka av trötthet och irritation skulle jag bara vara en blöt fläck vid det här laget.

Tur ungen är så jäkla charmig och ler sitt knasleende och säger "mamman".. Då blir jag hel igen. Iaf ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback