Vad händer i DITT kommentarsfält?

Öppna kommentarer och bloggar med aktiva kommentarsfält är en del av bloggen.
Har jag alltid tyckt. Du ansvarar inte för vad folk skriver, men du har en möjlighet att påverka klimatet.

Jag får kanske 4 kommentarer/vecka, ofta från mina vänner, som jag även aktivt diskuterar med IRL såattsäga.
Men om någon annan stampar eller tassar in och säger positiva/negativa saker tar jag gärna diskussioner med dem med.
Om någon dundrar in och ragar så säger jag ifrån om jag inte håller med.

Mitt kommentarsfält avspeglar ju bloggen. Eller hur?

Dessa tankar dök upp pga fantastiskt inlägg av Charlotte som jag läste imorse.

Ett annat inlägg som rörde upp mina tankar var detta av Matilda.
Är du mörkrädd? Finns det ställen du undviker att gå ensam på natten? varför?!
Jag vill inte gå någonstans efter 22.00.
(Har jag nämnt att jag hatar att bo i stan?)
Jag är livrädd för drogpåverkade människor (tror jag skrev om detta för inte så länge sen förresten).

I mina ögon är alla drogpåverkade människor oförutsägbara och opålitliga. Jag är nog mer rädd för män, men inte orädd för kvinnor. Alla kan vara beväpnade, desperata, hallucinera, vara totalt crazy.
och även om män generellt är mer starka har jag inte en chans mot minsta galna kvinna heller.

Så jag håller mig helst hemma om kvällarna och drömmer om när jag har råd att flytta ut på landet.
Vad gör DU?

Kommentarer
Postat av: FumikoFem

Mitt enda problem med kommentarer är att jag blir allt sämre på att svara på dom :(

Det gör mig stressad. Jag vill svara, men har allt oftare inte ens tid. Eller så vet jag inte vad jag ska svara.

2012-03-28 @ 14:47:46
URL: http://fumikofem.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback