Examenskalas med bubbel

Vi hade tur med vädret. Solen sken och alla inbjudna utom en kom ihåg att komma på kalaset.
Tårtan var galet god och fick mer bubbel än jag inhandlat så jag har fram till sisådär år 2020.
Jamie var lite nyvaken och blyg, men till slut fann hon någon att spela fotboll med.
Idag märks det att hon vart frälst, hon tjatar "momo momo momo momo"


Jag har världens bästa familj som skötte eldning, sedan bjöd de på korv till de som glömt korven hemma. De hjälpte mig även att städa ihop efteråt.
Mina underbara vänner var fina och kom med glada miner och perfekta presenter.
Till exempel fick jag bongo-trummor. Jamie och jag trummar för fullt idag!
Jag fick allt jag önskat mig och lite till. Väder, skratt, bubbel och kärlek. Så otroligt med kärlek.

Och kaffe-mjölken gick åt ändå, Erika (;

Bästa var väl att jag gick och lade mig med Bus klockan 20.00, Niclas gick till grannen och drack ful-öl och jag var pigg klockan 7 imorse så jag har redan diskat och städat (det lilla som var här inne eftersom jag strikt dirigerade kalaset till utomhus)

Så nu är vi redo för denna dag!



Ingen är så fotogeniqe som jag..

Kommentarer
Postat av: Maria

Stort Grattis till dig :)

2012-06-10 @ 16:37:13
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback