Självförtroendeboost

Under i stort sett hela min skoltid fick jag höra att jag borde ändra på mig. Jag har alltid brottats med ett dåligt självförtroende som varit så pass lågt att jag hamnat på intensiven i Huddik en gång. Något har förändrats. Jag vet inte riktigt vad. För 1 år sedan var jag inne i en grav PÅ period igen. Kämpar fortfarande, sedan ungefär 1 1/2 år. Men de senaste månaderna har det gått framåt, uppåt. Jag har tok-berömt mig själv under vägen. Insett vad jävla stark jag är. Och nu tycker jag faktiskt att jag är ganska grym! Jag mår som femåringen i mig på ett sätt. Hon som inte hade hunnit bli förstörd av alla negativa åsikter om henne. Som ej hunnit bli mobbad eller ständigt kallad "Malin och Co." Jag mår bra och det strålar tamigfan om mig. Jag är glad, pigg, och jag hoppas att det smittar av sig på omgivningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback