Nej, jag tar inga droger

Inte värre än Kaffe och coca-cola iaf. Även om jag vet att de i sig är kassa.
Men som Rasmus uttryckte det; 
"Du är sannerligen en aning hög på livet just nu :) Men det har ingen dött av!"


Och ja, jag är den första att erkänna att jag är gravt beroende av att varje dag få min *lyckodos* genom att åka in på Max och säga HEEEJ (för jag är okapabel att tala i normal samtalston) till alla. Jag ber heller inte om ursäkt för att jag inte är mer än människa, jag är mer än mamma, och jag behöver några minuter om dagen utan ungar kring mig.

De två jobb jag har nu är fantastiska på två helt olika sätt, de passar ihop ganska perfekt vilket gör att jag ser fram emot det andra även om jag jobbat 6 dagar på det ena.

Ska försöka låta bli att gnälla över hur "synd det är om mig" som ska vara ledig på 2 dagar på 3 veckor, alltså, har man de jobb jag har känns det inte ens som jobb.
Får väl unna mig ett par hela trosor och en heldag på Buspalatset med älskade skrot sedan när jag får "massa" pengar (dvs långt under medel för vanliga Svenssons men en förmögenhet för någon som aldrig har eller har haft några).

Måste också få kasta ut en random fråga; Är det verkligen oförståeligt eller oresonligt att inte riktigt trivas i sitt hem när det är stökigt och skitigt? Är det ett högt krav på livet?

Så ser du mig, får du ta en person som inte sover och konstant skrattar eller gråter pga min höghet på livet, eller gå åt andra hållet. 
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag trivs aldrig när det är stökigt och skitigt här hemma. Det är sunt förnuft.

Svar: Eller hur?!
Malin

2012-07-21 @ 19:32:37
URL: http://hannakjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback