Nej, jag blir inte misshandlad.

Men det ser fan så ut just nu. Ena armen full i blåmärken, ett mastodant och massa små på ena benet, på någe vis har jag fått på magen också.. Hejåhå. Även om jag kommer att gråta av saknad mina tre veckor som förskollärare är det nog bra för min hälsa att inte ränna in i allt på jobbet. Jag är ju en klant av högsta rang! Och nä, vi hade inget gruppsex igår, bara massa skitsnack å maxmat :P Det var för jävla härligt att vara bara Malin en kväll. Inte en mamma, bara Jag. Jag är kanske dryg, men det får ni ta ;) Lyckandes tom göra en främling knäsvag med rådjursögonen, japp, jag var sådan igår. Haha. (ja, sådan är jag fast jag är nykter så) Idag biter jag ihop och leker med Bus trots tio ton grus i ögonen. Kom ändå hem klockan sex imorse. Wiho! Underbaraste Sara, Hampus och Tobbe-tack för en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback