Jamie är ett fan!

Jodå, visade en snutt spiderman på youtube, sedan tecknade, och nu tjoar hon binneanne! Så vi möblerade om ordentligt, och nu har hon tv å playstation på sitt rum (där hon ändå aldrig är) också tittar vi på Spiderman (otecknade m Tobey, hade Inge annat) å ungen är lycklig och mamman är lycklig och det är väl det som är meningen med livet? ;) F.Ö så hade jag grymt arbetspass igår igen, med guldpojkarna Hampus och Tobbe mfl. Har jag nämnt att jag ÄLSKAR mitt jobb? Och eftersom ingen förskola verkar vilja ge mig ett jobb innan jag har examensveviset i handen stannar jag mer än gärna på Max nu. Sedan vi fi i vår nya RC är det otroligt roligt att gå till jobbet, det märks hos nästan alla. Kärlek på den Regnet fortsätter ösa ner så i e.m tar vi med oss Sara och Nea till Buspalatset. Om vi har tur kommer även Annki med oss. Så ungarna får busa av sig ordentligt. Men. Ja. Mest massa kärlek i mitt hjärta nu. Igår kväll myste jag och Niclas i soffan efter jobbet med te och film. Har jag nämnt hur mycket jag älskar den mannen? Mitt hjärta skulle liksom inte vara helt utan honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback