Och DÄR kraschade jag

Jag har ju liksom fladdrat omkring här på ett rosa moln, hög som en julgran på lycka de senaste månaderna.
Men så idag rycktes det abrupt bort under fötterna och jag kraschlandade med huvudet först på jorden.
(naivt av mig att tro att det inte skulle ske kanske)
Så jag står på jorden. Men med ett erbjudande om ett annat moln; ska du stå får du stå Där, på det blå.
Frågan är bara HUR jag står på det där blå. Jag har en känsla av att jag ofta kommer att falla. Och jag får aldrig tillbaka mitt rosa.

Så den där galet lyckliga Malin är nu ett minne blott.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fast vem tusan svävar på rosa moln när man är på väg att separera? Finnns här gör dig älskling! Vet ju hur det är, men skillnaden är att jag inte älskade min karl längre som du gör. Ni är ju mina vänner båda två, fast mest du;)

Svar: Hmm.. Det har inte alls med separationen att göra, jag kraschar inte pga den för vår kärlek är så stark! Däremot så fick jag mig en tankeställare på jobbet..
Malin

2012-08-10 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback