Sara tipsar: plugga i sängen!

Och jag inser: fan, förr pluggade jag alltid i sängen! Varför har jag slutat med det?
En liten del av mig tycker att det är mer "vuxet" och "seriöst" att sitta vid ett bord.
En annan del av mig tycker det är satans bökigt att ha alla papper och pennor och dator och böcker i sängen.

MEN. Jag återupptar plugga i sängen på försök.
Dock hittade jag bus lilla sovtröja bland alla täcken och då värkte det lite av saknad, men den får ligga här för att sniffas lite på också!


Kommentarer
Postat av: Miku

Svar: Hej! Alltid kul med nya läsare =) Klart du får sno den - jag har själv mycket ohederligt stulit den ^_^

2011-10-04 @ 12:14:23
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback