Kul för mig, mindre för dig

Tänker ändå fylla i den här listan, som jag hittade på blogg.se första sida.

Sedan om du vill läsa eller inte bryr jag mig mindre om faktiskt.

JAG kommer få kul!


SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jag badade med bus.

Och fick bevittna giftermålet mellan Cilla och Tomas!

Vilka länder besökte du?
Inte några andra- vem har råd med sådan lyx?!

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

mer sol och mindre panikångest!

Nästa sommar flyttar vi nog till stranden

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
Det där datumet när Jamie tog sina första steg..

Största misstaget?

Sånt kan man inte hålla på att älta!
Har du varit sjuk eller skadat dig?

Njaa.. Det beror på vem man frågar.

Bästa köpet?

Köp?! Här har vi inga pengar.

Kanske blöjor då?
Sommarens väder?

Under all kritik
Vad spenderade du mest pengar på?

Blöjor och välling

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja- massor med grejer!

Lista DEM? Skulle bli flera sidor..

Sommarens låt?
Aah! Jack Sparrow- Lonely Island

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Båda delarna

 


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?
Badat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtat bli att bada

Hur tillbringade du midsommarafton?
Hos Sara o Dan med vackra vänner
Sommarens favoritprogram på tv?
SKITsommar TVaktigt! Hejja hösten!

Böcker du läst den här sommaren?
INGEN kurslitteratur! Koontz, Keyes och Conn Iggulden!

Största musikaliska upptäckten denna sommar?

 

Lonely Island- Jag är KÄR

Något du önskade och fick?
Kärlek

Något du önskade dig men inte fick?
Nä, för positiv för det. Önskar inte saker jag vet att jag inte kan få.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

 

SOV
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja det  är väl den där ångesten som kunde hållt sig undan då.

Men skit i det, nu ser vi framåt!

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Bekvämt- As always

Sommarens hetaste?
Niclas

Sommarens bästa tillfälle?

Alla mysiga stunder med bus



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det där var kul.. Ska nog ta den jag å=)

2011-08-24 @ 11:12:26
URL: http://cilaotomas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback