Jag står för vad jag säger, .

Jag har varken lust eller energi att be om ursäkt för att jag kritiserar eller ifrågasätter sådant jag anser är fel.
Sedan är det tråkigt om folk tar det fel, men istället för att springa och gnälla till mannen går det bra att fråga MIG vad jag menade.
Så slipper jag ligga och irritera mig på nätterna och du får ett svar direkt.

Och minns att jag är en snäll person vars hjärta slår för den lilla, enskilda individen.
Jag är inte lika förtjust i stora, mäktiga företag som utnyttjar folk för att tjäna pengar.

Om du inte vet vad du har för rättigheter, inte vet vad du förtjänar, kan du komma att gå runt och må dåligt eller slitas ut helt i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback