Bara en liiten operation.

Jahaja.
Haft cellförändringar vid varje cellprov sedan jag var 23 så nu tyckte de att det var dags att skära bort cellerna. De sitter i nedersta delen av livmoder(tappen?) Jag är pinsamt dåligt insatt i min egen kropp.

De tänker iaf ge mig tabletter, lokalbedövning och sedan skära i mig.
Medan jag ligger gyn-stol.
NEJ, det är INTE en liten operation.
Oavsett omfång, tid det tar eller smärtlindrande.

Det är en utsatt situation, mamma måste följa med mig. OCH Niclas.

Sedan kommer jag berätta Att det var ingen big deal, också kan andra känna sig lugnade.
Ok? Ok.

Och Bus är hemma igen och ligger och snarkar bredvid mig. Hon måste haft det himla bra med Mamma o Co. det senaste dygnet, för tom Anders fick en stor kram när de lämnade hem henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback