Opponering-check

Så var det ingenting kvar. Förutom att vänta på nästa slakt.
Opponeringen varade två timmar och vi blev rejält sågade, men sedan slet vi åtaliga timmar med ändringarna och lämnade in vår nya stolthet innan jag begav mig hemåt till lilla Bollnäs igen.
Så. Vad ska jag göra nu undra ni säkert med andan i halsen.
Jo. Jag ska LÄSA. Satan vad jag ska läsa! Fyra år ligger jag efter, jag plöjde Conn Igguldens serie om Djingis Kahn. Kunde inte låta bli, men i övrigt har det varit torrt på läsfroten.
Ös gärna era bästa boktips över mig.

Först ut blir (såklart) en Dean Koontz jag endast läst 1 gång; ansiktet. Så får vi se var sommaren leder mig.
Ska definitivt snoka genom biblioteket nu, då jag äntligen (efter 20 år som läskunnig) fått upp ögonen för det briljanta med inrättningen igen ;)

Måste hojta ett ofantligt tack till Carolina. Du har verkligen varit en ovärderlig skrivkamrat. Vilken tur jag fann dig!

Och ja, bilder på viktiga män kommer imorgon. När jag orkar titta på en dataskärm igen ;)
Men lite besviken på svar om ni kände igen kvinnorna när bi fick namn å allt?! Har ni hört talas om dem ens?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kände igen både Myrdal och Ada Lovelace, när jag väl fick namnen.:p

2012-06-04 @ 20:07:30
URL: http://80talisten.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Nej jag kände inte igen någon av namnen heller..

2012-06-05 @ 10:19:18
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Lilldjupa

Bra där Anna!

Hanna.. Du borde nog gå en historiekurs! :P

2012-06-06 @ 16:11:43
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback