jag önskar mig en stor gravidmage!

Jag önskar så att jag hade en sådan där stor, härlig gravidmage som jag kunde sätta Jamie på så slapp jag släpa omkring på henne. Fasen vad lämpligt!

Tankar såhär dagen efter första nattpasset på typ, 2 år? är;
VARFÖR dricker folk sig så otroligt fulla att de knappt kan gå? Och varför ska de envisas med att äta mat i det tillståndet?

Varför måste folk påpeka "hon kan skrika också"? Hallå, jag stod i sista kassan, kunderna surrar, sjunger, och är- ja fulla, om jag inte tar i från tårna är det ingen som hör mig.
Jag hör dock dig. Och dina pikar kring mina röstresurser..

Nej, jag vill inte gifjävlata mig med random dyngrak gäst.

Att jag älskar att jobba där jag jobbar. annars skulle jag inte välja att inte sova idag.

Fan vad bra allt går med fokus, fart och inte en massa trassel eller lathäng.

Min mamma är så jäkla fin och jag älskar henne så otroligt mycket.

Min man är gravitationen som håller mig på jorden. Mitt hjärta kommer alltid slå ett extra slag för Niclas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback