Det rasar intryck

Jag har arbetat denna vecka. ÄNTLIGEN så att säga.
och intrycken rasar. tillsammans med förvirring.
Jaha.. är det detta jag alltså är färdigutbildad för nu?
Ska jag kunna släppas ner på vilken förskola som helst, ta hand om en hel barngrupp med allt vad det innebär? Planeringar, utvecklingssamtal, föräldrarmöten?..
Har jag kunskap nog om Lpfö98, värdegrunden, lagar och regler, ALLT?!
Nä.. jag har inte all kunskap. men mycket sitter där inne.
Jag är medveten om att rättvisa inte är att det är lika för alla.
Jag vet vad Lpfö98 säger. jag kan det här med tystnadsplikt.
SÅ.. Resten löser sig garanterat på vägen.


"kotte! sten! snigel!"
Den underbaraste av de underbara
älskar även hon att vara ute i naturen
Mammas älskling.
Vi SKA flytta till landet, snart, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback