Tjejmiddag

Såå.. betyder det att vi ska äta lite?
Näe! Sara ska bjuda på 3-rätters och pappa Djupa kommer för att vara barnvakt åt lillbus tills pappa Niclas kommer hem från jobbet..

Jag ska få vara vuxen, äta middag, (försöka) hålla mig ren, dricka ett glas vin och diskutera (förmodligen massa barn) viktiga saker.

Som genus. Blått vs Rosa. McDonalds vs Max. Lchf eller inte. Räknas Skåne verkligen till Sverige? Hur får man små ungar att äta?! När tänker Cila skaffa barn? När tänker Sara hångla upp någon ny? Damon vs. Angel. Westlife vs. Metallica. Facebook. Sex. Är det verkligen kallt när det är -1 grad?

Hmm.. När jag tänker efter.. Jag har fan inte mycket gemensamt med någon av mina vänner tror jag..
Det kanske är därför vi går så jäkla bra ihop?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur går de i skolan då? har ni börjat? skriv och berätta lite :)

2012-01-24 @ 12:26:21
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback