Och nu tror jag att jag kan göra vad som helst!

Alltid efter en riktigt galet jobbig grej rider jag på positiva vågor och vill ta mig an hela världen!
Men först måste jag sova eftersom jag blir så galet trött, och då när jag "sover på saken" brukar jag komma ned på jorden.
Men jag hoppas glädjen håller i sig så drar vi till Sandarne imorgon och leker med morfar Djupa och kollar lite på fläktremmen..

Nya kursen är otroligt intressant. Först ut handlar det om ADHD och Tourettes syndrom. Jag är taggad som tusan!
Bara 4 var vi också. Så ist för lektioner varje vecka blir det ungefär varannan. Skönt där. Med tanke på tiden; 14-17.
För pendlare blir det sena kvällar! En tjej bor fyra timmar från Gävle!

Ska kasta mig över uppgiften att leta artikel imorgon medan lågan brinner, det brukar vara det svåraste.
Ser verkligen fram emot B-uppsatsen också.

Nu ska jag flytta på Bus som tokdäckade rakt över halva mig.
Hoppas hon ska sova hela natten nu efter en dag på förskolan sedan lek med Sara hela e.m ;)

Jag skulle verkligen inte klara mig utan vännerna och min familj! Kärleken är nästan överväldigande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback