Men sådärja

Bus somnade i sin egen säng.

Efter otroligt mycket gnäll, troligen pga uttråkad, åkte vi till pappan på jobbet och pratade med Rasmus en timme.
Mkt trevligt.
I helgen är det jag som ska piskas medan pappan och Bus får vara hemma och mysa.
11-20 lördag söndag.. Det låter nog inte så farligt, men efter ett år med panikångest och därmed noll motion så kommer det kännas i kroppen efter 8 1/2 timmes rännande ;)

Jobbar man där behöver man aldrig träna! Det är perfekt för lata, fattiga människor som mig!
Jag gick upp typ nio kilo när bus växte i magen, förmodligen för att jag jobbade mycket då (juni-juli).
Med ångesten kom kilona men nu är jag på typ 60,( hur nu det gick till?)

Bättre hälsa är definitiv något jag kommer sträva efter detta år. Fyller 27 om en månad och kroppen håller sig ju inte frisk av sig själv.
Mindre socker, mera promenader, mindre stress och mera skratt.
Ja, det är nog mina mål med 2012.

Jag tänker dessutom se till att få en hel massa kvalitetstid med Anna och Annki.
De har blivit alldeles för osynliga!
(Nope, de har inget att säga till om)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men äntligen har Lady D skrivigt ett vettigt inlägg!! Hon fick till och med en kommentar av mig:P.. haha..

2012-01-06 @ 23:45:07
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det om att hon är tjock!

2012-01-08 @ 12:26:16
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback