Krut

Grattis älskade. Avancerar på jobbet 1 februari!
Det åt vi en bakelse på.

Det går så framåt mot PÅ nu!
Igår gick vi ner till stan och sedan tog vi bussen hem (för Bus skull)
Underbara ungen fick en korv när vi tanka luft i vagnen på Preem och den höll hon sedan stenhårt i tills vi var nästan hemma igen.

Lite smått irriterad över att jag ligger vaken nu, vaknade halv fyra, Bus har sovit sedan nio! Så här länge har hon inte sovit på flera månader!

Jag håller på att kolla över vilka frågor jag vill fråga till uppsatsen, fick ju också en restuppgift på 4 sidor pga sen inlämning av tenta, men ska sätta mig och maila imorgon!

Blev färdig med rester, och därmed 1 kurs idag. Bara två kvar..
Måste lägga på ett kål för blir jag inte klar- inga betyg- inget CSN- ingen mat!

Ja. Det var väl nattens Svensson uppdatering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback