Besök i det heliga landet

Vi var på besök igår.
Det är inte alla som får komma in, det är inte alltid vi får komma in.
Det kändes lite förbjudet, heligt. Vi tassade lite på tå. Skrattade åt den otroligt fula (men ändå på något sätt söta) kaninen och fick kaffemaskinskaffe.

Lite sådär magiskt.

Sedan var jag på tranan och åt med Hanna. Vi debatterade så hetsigt och högt att folk stirrade på oss. Inget ovanligt, eller konstigt.

Detta var efter jag kollat på 2½ timme föreläsning på nätet samt skrattat åt Ian Somerhalder som dansar halvnaken i The Rules of Attraction.

Idag tänkte jag plugga mera, men då jag inte fått några directions gällande mina restuppgifter vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback