Svikarmamman

Inatt vaknade jag vid 02.30 och saknade Lillstrumpan så hemskt att jag somnade om på golvet bredvid hennes säng..

Sen drog vi igång dagen 06.30!
Vi dolade på, åkte till Arbrå för att bada med Hanna och "hennes" busungar, det var stängt, vi klurade, åkte tillbaka hem till Bollnäs, hämtade baddräkten jag glömt packa, badade på badhuset här ist-de hade öppet 30 minuter från det vi kom.
Badade, rena och trötta åkte vi hem till Hanna där jag kastade mig i sängen, Bus försökte leka med 4-åringarna, hon var mest i vägen, jag var svimmig och Hanna lagade mat och fixade te och gjorde ALLT.
Usch, är så lat sådär jag!
Klockan 15 var vi hemma igen och somnade ganska omgående.

Nu sover Bus och jag pluggar.
MEN. En sak jag tänker på.
När hon somnar i sin säng, medan jag smeker kinden och sniffar i hennes hår. Känner hos sig sviken och förråd när hon vaknar ensam då?!
Jag är verkligen orolig för det och vill inte att hon ska känna att hon inte kan lita på mig!

Är det något jag fått för mig eller är det så?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback