update om mitt liv

Ja, vad händer? Hur mycket som helst! Iaf i mitt huvud.
Det blev klart att jag stannar på Max resten av året. Ev längre. Det känns skönt, men bökigt eftersom det är minst sagt obekväma arbetstider och vi inte har något nattisdagis.
Men det löser sig väl.

Om mindre än en vecka är det 1 september, så på fredag eller måndag får jag nycklarna till min nya lägenhet.
(Ja, jag flyttar, nej, vi ska inte skiljas, nej, jag tänker inte gå in mer på det här)
Det känns jobbigt, skönt, pirrigt, förjävligt, allt på samma gång.
 
Jamie utvecklas i en rasande takt och jag funderar allvarligt på att sela henne när vi ska på stan, affärer och liknande eftersom hon är en stickare av högsta rang.
Hon är vild som en orkan och jag hinner inte med. 
Jag hör gärna tankar/erfarenheter/åsikter om detta!

Vi springer för fullt, jag Hanna och Sara. Jag har även begett mig ut själv 1 gång. Det är för jäkla skönt! Men med jobbet och packning och allt har jag konstant träningsvärk.. Vilket iochförsig också är ganska skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback