Att lämna ungen hos en vän är ibland den bästa förälder man kan vara

Jamie är i Växbo och leker med Hanna, underbara Hanna.
Hon och Niclas har ju som sagt varit sjuka denna vecka och nu var jag på väg att gå under att stress, matbrist oc trötthet.
Då kommer en ängel och leker och gosar med Bus och jag får äta middag, vila, promenera med älskade Sara och Nea och bäst av allt-skicka in min kursportfölj i tid!
Jamie har nog haft himla tråkigt denna vecka, både pga sin feber och all vila vi tvingat på henne för att hon skulle bli frisk, haha.

Jag har som sagt laddat batterierna ikväll och imorgon ger jag mig av på E4an tidigt tidigt och lyssnar på min "nästan som lost men ändå inte alls lika" ljudbok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback