Oj. Aj. Förlåt då!

Jag har aldrig påstått att jag är smart. Tvärtom, jag är den första att erkänna att jag är pinsamt dåligt påläst om det mesta.
Jag kan ingenting om någonting som jag inte är intresserad av. Och jag kan inte mycket om det jag är intreserad av heller!

Niclas ville dock påpeka att här i Sverige skulle en kvinna lätt bli statsminister över en svart man.
Han lärde mig idag att i vår regering sitter 24 människor. 11 är kvinnor och 1 är svart.
Okej då. Förlåt.
Då blir jag istället rädd över hur några invandrare vi har i regeringen!
Har vi inte kommit längre än så?!

Sedan fick jag lite pisk att jag skrev att man "glömmer" sin feber med Ipren. Jag vet att Ipren tar bort febern. Men den är ju inte borta helt eftersom den kommer tillbaka när Iprenen slutar verka!

För övrigt så vet ju han hur osmart jag är!
Han är ju för tusan gift med mig. Och han visste precis hur oallmänbildad jag var i december..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback