nojja!

Mamma kommer imorgon bitti och ska vara här med bus då Niclas ska till skolan och jag iväg för mer intervjuer.
Så halva dagen har gått åt till att städa. Diska. Dammsuga (gjorde jag igår också) osv osv.
Nojjar som en galning över att det är stökigt när min mor ska komma på besök.
Vad det beror på?.. Hemma är det alltid så rent och fint?
Nej, jag vet inte. Det är nog det helt vanliga "måste göra mamma stolt!"
Ensam om den känslan?

Men efter all jäkla hosta, feber osv kände jag att NÄ, nu får det fan räcka! Måste ut i skogen!
Så vi bylsade på Jamie, gosade ner henne i vagnen också tog vi ett varv runt slingan. Den bultande huvudvärken jag haft hela dagen försvann, kvällsmackan smakade underbart och vips så plitade jag ner en sisådär två sidor på examensarbetet. Ja, det låter säkert fånigt lite med tanke på att det ska vara på sisådär 25 sidor, men kommer inte så mycket längre utan morgondagens intervjuer.

Jamie fick lite mjölk till sina smörgåsrån, första gången hon fick något annat att dricka än vatten, skeptiskt togs det emot men slank ner.

För övrigt så tycker jag att alla (9) som läser denna blogg ska skaffa sig wordfeud och spela mot mig.
LILLDJUPA är namnet.

Men just det, mor kommer imorgon, sova nu så jag hinner städa det sista imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: Saga Niemi

Åh, jag älskar wordfeud! Fast jag förlorar alltid :(

2011-09-18 @ 23:19:26
URL: http://imemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback