men.. jaha. WTF?!

Mitt genomsnitt i unika läsare brukar ligga på mellan 3-9/dag. Japp, jag kollar detta varje dag pga att jag är sjukt nyfiken. Idag ramlade helt plötsligt 10 kommentarer in om att jag ska gå hit och dit och rösta där och tycka här. Sedan har några fina kommentarer från okända dykt upp också, som att bus är söt. Klart man som mamma blir glad då. Så det tackar vi massor för (: Men så den hära gingern som är så stolt, trött på mitt självförtroende? Vilket självförtroende? Det är lika med 0 ungefär. Btw är jag också rödhårig, ja, andra är mörkhåriga, vissa ljusa. Är det ngt att vara stolt över? Vilken hårfärg man har? Jag undrar var alla dessa människor hittat min blogg?! LD? Bloggmamman? Fredrik Backman? Eller har någon trollat under mitt namn eller vad tusan har hänt?! Jag tackar och tar emot för nya läsare, de som lämnat ett gulligt avtryck får ett besök från mig också, men tyvärr är jag inget för att rösta på folk jag inte känner på saker jag inte vet vad det är..

Kommentarer
Postat av: Natosh

"fin blogg!"-folk kan dö tycker jag, speciellt om man har en sketen standardmall utan finlir över huvudtaget. Utöver det ska jag också bli rödtott tänkte jag :D

2011-09-29 @ 22:41:24
URL: http://www.natosh-enblogg.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Haha jag gillar när okända typer lämna fina kommentarer i min blogg också men jag avskyr verkligen de där reklam-inläggen där man ska kolla in någons blogg och delta i tävlingar osv. Dom kommentarerna raderar jag..

2011-09-30 @ 00:16:42
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: MalinÖ

Yeah Natosh! Jag springer inte och skryter, eller knappt reflekterar över mitt orange hår (Pippi och jag skulle kunna vara syskon) men tycker rött är en fin färg och gillar när folk frivilligt färgar håret rött, själv är man liksom fast med det ;)

2011-10-01 @ 02:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback