Jag är så tacksam för mina fina vänner!

Jag vet att jag gnäller, kräver (ofta) och tycker allmänt synd om mig själv (ibland).
Det kan inte vara lätt att stå ut med. Jag har ingen aning om hur jag skulle reagera om någon av mina vänner hamnade i den sits jag sitter i!
Men dagens kommentarskrig i LDs blogg, det som gjorde mig så rasande som jag skrev om i förra inlägget var ju inte slut där, med den kommentaren.
Denna tjej forsatte med att säga att om någon av hennes vänner blev sjuk så skulle hon inte stanna vid deras sida, därför att hon är viktigast i sitt liv.
Hon kallade oss som ifrågasatte detta för patetiska.

Jag blir kall. Jo, jag har gått miste om massor, jag har förlorat vänner eller inte kunnat skapa nya relation pga att jag blev sjuk i Januari. Igen.

Jag är så otroligt tacksam för att jag har sådana underbara vänner i mitt liv som fortfarande finns vid min sida.
Det har nästan gått 1 helt år. Jag känner mig fortfarande långt ifrån bra, men det går ändå lite framåt.
Fortfarande vissa dalar, men längre och längre perioder utan dem.

Jag älskar er så mycket. Jag skulle inte klarat mig hit utan er.

Och idag var en sådan där underbar höstdag som vi tog vara på på mitt sätt.
Dvs ringde hit Sara och Minea och gick ut med smörgåsrån och kakor till en lekplats nära hemma och lekte med barnen.
Inte långt hemifrån, men jag tror barnen hade roligt och jag mådde bra.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Yes box jag är på två varv..

2011-09-11 @ 11:32:11
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback