Härliga Höst

Jodå, nu är det höst. Jag vill inte åka till stranden och bada. Då är det höst.
Men vädret är underbart ändå!



Idag åt vi lunch (mackor, men ändå) ute och bus fick leka med cykeln. Åh vad den är spännande!



Sedan var hon lite sen i säng ikväll, 21.00. Då tog jag tag i disken, en timme senare (varför lär jag mig aldrig att diska VARJE dag så det inte tar 1-2 timmar varje gång!! Grr..) har jag nu äntligen (?) tid att plugga.. It´s gonna be a loong night..


Den där satans Weiten hade jag lovat mig själv att aldrig mer öppna.. Men.. Nöden har ingen lag. Eller nå sånt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötnosen:)

2011-09-05 @ 11:21:01
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback