Det blev inte ens nästan som jag tänkt mig..

Det finns inte mycket tid att plugga. Det finns inte lika mycket pepp som förr heller.
Från mig själv alltså.
Det är fortfarande min dröm. Men när Bus sitter och flinar hur ska jag kunna koncentera mig då?
Underbara ungen tar upp all tid och alla tankar.

Som det känns nu finns det inte en chans att examensarbetet blir klart i tid. Inte ens nästan.

1 kr och 34 öre på kontot också. Konstant magvärk.

Lilla har varit och sovit hos mormor inatt, det är galet jobbigt att vara utan henne, men så fick jag en del gjort iaf. Skola och städ.
Ryggen strejkar lite nu, hjärnan också. Men mina sömnproblem forsätter att förfölja mig så..

BLÄ är ordet jag söker.

Fick mig en jävla stöt tidigare idag också. Jäkla lampor och svettiga fingrar.
Vart lite halvdarrig i kroppen sedan dess, ser det som en upplevelse. Min första riktiga stöt så. Kanske var på tiden.
Precis som för några veckor sedan när jag slog huvudet i Niclas knä och blödde näsblod för första gången i mitt liv. Det är nog sådant som ska hända en.
Nu när jag vart med om det kanske jag slipper flera? Ja, det tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag trängs inte in i ett hörn. Jag har liksom valt det av någon underlig anledning.

2011-09-10 @ 00:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback