Avundsjukan visar sitt fula tryne här igen..

Japp. Det går inte att komma undan.
Jag är så otroligt avundsjuk just nu.
Maria, underbara, duktiga, fina Maria som redan är färdig med sitt examensarbete.
Som suttit dag ut och dag in, 5 timmar i sträck och sådär.
Detta vet jag pga av att jag läser hennes blogg.
Jag blir avundsjuk för att hon har den tiden. Den disciplinen, och lite för att hon inte är begränsad till sitt hem som jag.

Jag saknar henne också. Massor. De första åren i skolan träffades vi i stort sett varje dag.
Men vi har inte känt varandra länge, hon är 4 år yngre och otroligt aktiv och intresserad av att röra på sig- med andra ord- vi har inte så mycket gemensamt, haha.
Och jag räknar absolut inte med att hon ska förstå eller sätta sig in och acceptera den Malin som jag är nu. Shit, knappt att familj och vänner som jag känt hela livet gör det.
Och jag klandar ingen!

Jag vet inte vad det är med tjejen heller, vad det är som gör att jag så snabbt blev sådär tokförtjust i henne och inte alls vill släppa henne ur mitt liv.
Hon är ärlig, glad, rak, snäll. Ja, det säger väl egentligen allt.

Fan. Stalkervarning på G tror jag!
Snälla, jag lovar att inte våldsgästa så jag behöver inget besöksförbud!


se så harmlös jag är..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback