5e september 2011

Om exakt 5 månader fyller jag 27 år. Satan vad gammalt det låter. Känns inte så dock.
Ibland ringer jag fortfarande till mamma och frågar tex hur man gör korvstoganof.
Eller gråter av frustration pga PÅ.
Ibland så hoppar och skuttar jag av glädje, och ofta är jag arg och stampar med foten i golvet.

Fredrik Backman frestar med att han skrivit en bok. Åh vad jag hoppas att den blir en riktig bok. Som man kan köpa. För åh vad jag skulle vilja ha den.
Han är en gud.


Och appropå det där jäkla bloglovin. Det är ju BEROENDEFRAMKALLANDE!
Vips sade det så hade jag 13 bloggar jag följer. Många är sådana som uppdaterar flera gånger dagligen.
Och självklart gick det att ladda ned som app till Iphonen.
Grr.. Jag älskar det samtidigt som det tar sådan stor del av min dag nuförtiden! haha
(Jag har 1 prenumerant på min blogg. *stolt som en tupp*)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag håller koll på dig via bloglovin =)

ÄLskar bloglovin jag med... går in minst en gång om dagen =) O desto mer sällan, ju mer att läsa =)

2011-09-06 @ 09:28:39
URL: http://cilaotomas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback