Twittra!

Haha, skaffade mig twitter idag.
Enbart för att kunna läsa Lady Dahmers och Fredrik Backmans twittrar ?
Förstår mig inte på det ens nästan.
Men om någon vill ge mig en snabbkurs tas den tacksamt emot!

Eller om någon kanske anser att "aha! Men den eller den borde du följa"- let me know! ;)

Inskolning av bus har varit samma vare dag;
Hon är trött redan vid ankomst.
Leker och är glad ändå.
Men vill inte äta eller sova, så vi har gått hem vid 12 och idag sov vi båda nästan 3 timmar bums vi kom hem..

Lilla älskade bus. Jobbigt att lära sig följa regler och träffa så många nya människor!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag har också twitter! Men endast för att följa westlife:) hoppas det går bättre för Jamie på dagis snart:) kram

2011-10-06 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback