Ta upp DET anti-feminister!

Från regeringens proposition 2009-10:232

"regeringen har vidare medfinansierat ett projekt som Rädda Barnen har initierat i Rosengård i Malmö. Projektet vänder sig till pojkar och syftar till att motverka utanförskap. Pojkarna får träning i att uttrycka sig genom olika kreativa uttrycksmedel såsom foto och musik. De utbildas också till mentorer för andra pojkar från samma område"

Helt underbart iniativ. Så skönt att läsa.
Önskar alla dessa antifeminister som skriker om att INGET görs för pojkar kunde ta och läsa något liknande.

För jag är för Genus. Jag älskar alla åtgärder som görs för att hjälpa BARN.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men jag tror dom mer behöver hjälp. Alltså tiid av människor! Kanske ska starta en fond för barn som vill hitta på något roligt i Bollnäs men som inte har pengar. Det är min tanke iaf.

2011-11-10 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback