Så jag är en hjärntvättad människa nu?

Läser någonstans att förskollärare som tänker genuspedagogiskt är hjärntvättade.
Av vilka? Radikalfeministerna såklart. Det är de som är orsaken till all ondska i världen!

Märkligt att alla (?) antifeminister "jämställdister" whatever de kallas, är otroligt hatiska mot feminister, eller alla som vill jobba med att bryta könsnormer, medan vi som är de som de hatar, gång på gång försöker pränta in hos dem att VI INTE HATAR MÄN!

Ska inte dra alla över en kam, finns alltid undantag.
Detta baseras på vad jag stött på, det finns så mycket fler människor i världen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha det har jag också läst. Kanske är det så. Jag är ju hjärntvättad av LCHF anser många så du är nog hjärntvättad av genus. Det är lätt att bli det. Jag gillar´t alltid retar det någon haha..

2011-12-01 @ 10:21:11
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: MalinÖ

Haha, ja lchf har ju blivit väldigt känsligt! Knas..

2011-12-02 @ 22:34:12
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback