Kakaodoftande "förtillfället" lösning

Igår provade jag på kakao som torrschampo.
Funkade långt över förväntan. Håret gick från fett till lite småsträvt och kakaosoftande direkt.
Dock kändes det inte som en långvarig lösning. Kliade idag och fick bruna naglar.

Använder inte tvål till kropp längre, men schampot har jag himla svårt att släppa!

Idag pluggade jag tills jag mådde illa (hundra sidor pdf) så när Hanna ville middagsmysa blev det ett Ja.
Nästa gång ska vi tvinga med Sara också! ;)

Det där lchf växer på mig varje dag..
Ska tvinga Hanna med på en handling så hon kan visa vad man ska ha och vad man ska undvika.

Imorgon är det som de flesta har koll på farsdag och jag och bus ska till Sandarne och Niclas ska till sin far.
Eftersom han också är en far nu får han sovmorgon och frukost på sängen. Oc lyckades buda hem en rolig, oanvändbar present på tradera.

Jo.
Jag har lite koll på vad han gillar ;)

Godnatt världen.


Kommentarer
Postat av: snigelpicka

Kakao?! :P

2011-11-13 @ 15:38:08
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback