Disss..

Skulle ju passa på att vräka oss i hela sängen nu i helgen. Så lägger jag mig och Bus, som inte alls vill slappna av utan vara krypa ur sängen.
Så säger jag: Ska du gå och sova i din säng? Ska du sova i ditt rum?
Och ungen tar snuttis och sötis och krälar ur och går iväg!

Så.. Där ligger jag och kurar i mitt hörn. Men så hör jag Jamie pipa som en mus och skyndar mig att kidnappa tillbaka henne till mig!

Det bästa med närheten är att då hinner jag vara med och vakna och mata innan hon knappt hinner vakna till (nu menar jag nattmatning) så blir natten lugnare och trevligare.

Kan som vanligt inte somna om dock, och självklart kommer rethostan, jäkla förkylningar att hålla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback