Breaking Dawn.. Vilken besvikelse.

Tyvärr.
Men first things first.

Jag började dagen med att maila polis och kyrkan för att söka hjälp, tips, råd för att som Anna -apan satt i granen- starta insamling till de hemlösa här hemma i Bollnäs.
(ingen länk, sorry, bloggar från ifonen)

Sedan var jag till skolan och fick spendera massa timmar med underbara Maria!
Hade alltför bra dag, rösten är borta nu.

Hann hem, pussa bus, sedan kom Världens bästa Sara hit för att gosa med henne medan jag och Niclas hade dejt!
Första biobesöket tillsammans på 1 1/2 år!
Breaking Dawn.. Jag var glad, såg fram emot det, längtade. Men åh så besviken.
Människan är ju okapabel att se annat än butter ut!
Maria berättade att de hade 15-årsgräns från början, men ändrade efter ramaskrin.. Kanske dumt.
Mitt i filmen kräktes en unge.. Stackars!
Hela familjen åkte hem..

Nu ska jag sova en stund sedan ska jag på fältstudie imorgon bitti.

Niclas drar till Umeå på fredag morgon, så vem vill leka med mig i helgen?!

Natt världen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har inte dom hemlösa i Bollnäs valt det själva?

2011-11-24 @ 17:25:59
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maila maila bilder nuuuu.. eller så kan vi fixa i helgen?

2011-11-24 @ 17:34:08
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Jag tycker oxå att det kanske var lite lågt med under 15 år... det var ju rätt många otäcka scener. Hur som helst. Skönt att vi är på samma sida. Den var inte någe vidare alltså :P

2011-11-24 @ 18:52:04
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback