Att komma i tid..

Är jag inte bra på. Jag vet det. Avskyr det hos mig själv.
Försöker arbeta mot det. Går inte alltid så bra.

Älskar att blogga från nallen, men avskyr att det inte går att länka. (jag kan inga bloggadresser i huvudet heller!)

Imorgon är det skola på schemat. Men tillkommande ångest. Men hinner nog inte med att känna då jag har två böcker att försöka få grepp om på vägen ner. Ibland känns en timme restid för kort!
Moahaha. Nu tar vi ut saker i förskott också får jag väl faan för det imorgon med kräkningar och hjärtattack och allt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Komma i tid är något jag är sviinbra på! Det ska jag komma ihåg:)!

2011-12-01 @ 10:16:00
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback