Världens bästa julafton!

Jag mår så himla bra. Vi har ätit god mat, kusiner som sjungit så fint hela eftermiddagen, en STOR gran också släkten.
Lycka!

Och Bus har blivit så bortskämd idag!
Morfar hade snickrat en docksäng!
Och farmor och farfar och gammel mormor och morfar har givit henne hela Pippi familjen!
Mysnalle och xylofon har hon fått också.

Och till min stora lycka, och stolthet, har hon inte ärvt min rädsla för hundar som kan göra bakåtvolter!

Hoppas alla haft lika bra jul som mig!


Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Härligt med en mysig lyckad jul :) Ungar ska bli bortskämda, det hör liksom till :D



Sv: Haha jaså det var du som fällde svettig stjärt kommentaren? Visste att det var nån som kommenterat på bloggen men mindes inte vem :P



Säger ju det, när allt ställs på sin spets duger inget annat än donken ;)

2011-12-26 @ 22:09:20
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback