Sid. 12 "härifrån får du skriva om" -sid 25..

Det känns bra. Ironi.
Det känns förjävligt. Inte ironi.

För nu snackar vi inte lite "fix" utan rent ut sagt skriva om, tematisera mer "läsaren förstår inte ett skit"!

Jomensåatt. Examensarbetet tar livet av mig.
För läser ju samtidigt 2 andra kurser. Som inte kräver lite engagemang utan ganska mycket. Speciellt när man ofrivilligt läser på distans och därmed har noll reflektioner från klasskamrater och lärare.
Man får sitta och suga på uppgifter och texter och försöka diskutera fram och tillbaka med sig själv och försöka komma på hur uppgifterna ska lösas.

Har jag nämnt hur mycket jag hatar att leva med panikångest?!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pepp pepp pepp, försök fokusera på något annat nu Malin annars kan det lätt bli ännu jobbigare. Tänk som du har gjort under året. Du fixar det här! Vi vet både du och jag att bakslag är ett inslag i Panikångestensvärld. Den slår till när den vill inte när vi vill. Kör hårt nu, tänk på vad mycket du klarat av och vad du övervunnit! Nya krafter sänds till dig!!

2011-12-04 @ 09:53:46
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback