Jag är långt ifrån jämställd i mina omedvetna tankar.

Nu är det en vecka kvar till Julafton. EN vecka.
Jag har knappt hunnit fundera på Julen ordentligt. Jag har bara skrivit in grejer i almanackan.

18e- Julgröt
23e- Hea
24- Ovanheden

Men sen då?
Näe, jag har inte tid! Jag måste plugga. En hel massa. Jamie är ju faktiskt bara 1, förhoppningsvis har hon inte så höga krav.

När det kommer till Julklapparna. Så har jag insett att jag bara tror att kvinnor vill ha. Ungefär så.
Annelie ska få, inte pappa. Niclas mormor har jag fixat åt, inte hans morfar.
Jag försvarar tänket med att jag tror att karlar inte bryr sig, det är svårare att köpa åt dem osv osv.

Vilket jäkla BS!

Pinsamt. Jag får ordna det här. Åt alla eller ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback