För tillfället plugglös

Yes.
Har nu skickat in hemtentan, alldeles för sent dock. Får till svar av läraren att det är orättvist att jag haft längre tid på mig än de andra så de ska "se vad de ska göra".

Vill skrika "NEJ, det är inte orättvist! Ingen skulle vilja byta med mig! Vem fan vill ha panikångest i över ett år för att behöva sitta och göra hemtentan på Julafton?!"

Men det gör jag såklart inte.
Bara en termin kvar nu.. Ska bete mig resten av tiden.
Har även skickat in första delen av examensarbetet för rättning. Där däremot har jag fått en helt underbar lärare som vill hjälpa mig att få det färdigt.. Inte som handledaren som vägrade läsa det innan opponeringen..

Så ikväll har jag druckit 1 (och ett halvt) glas vin, tvättat och köpt mig en ny klänning på såfin så just nu känns allt jäkligt bra!

Blir nog ett härligt 2012!
(FAN! Nu jinxade jag det)


Kommentarer
Postat av: HannaKJonsson

Blå, blå är en killfärg. Då tänker jag nog att det är en kille.. iaf om det är mörkblått!

2011-12-30 @ 22:37:44
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: HannaKJonsson

Kan du blogga med bilder från mobilen??

2011-12-30 @ 22:45:12
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback