Den där paniken vissa får..

Har pluggat på så det nästan brann i tangenterna idag! Det var så skönt att sitta i Saras soffa, bara läsa och skriva, helt utan distraktion från Bus, disk eller twitter! (ibland är det bra att inte ha mottagning på nallen)

Känner mig rätt slut nu, 4 intensiva senaste dagar. Vart borta på något alla dagar.
När jag kom hem idag tog jag tag i disk och städning också och sedan skrev jag några ord på hemtentan. (fältstudieuppgiften inskickad iaf!)

Jo, rubriken. Läser Bronwyn till tentan och hon skriver om hur vissa anti-feminister får panik vid tanken på att män och kvinnor skulle sluta positionera sig som varandras motsatser. Hur de härjar om att vi absolut måste vara olika för att försäkra oss om människans fortplantning..
Påminner mig starkt om en hel massa Kommentarer jag läst på tex Billings blogg.

Ja, var jag står skrev jag ju imorse ;)

Nu slocknar jag snart!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag går inte på en diet där man aldrig får unna sig. Det finns massa gott man får äta! Sen så är ju inte jag världsstikt överhuvudtaget. Borde nog bli det haha..

2011-12-21 @ 13:30:27
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men då ska man nog inte gå på en diet överhuvudtaget eftersom det är det som är tanken med dieten haha...

2011-12-21 @ 18:14:54
Postat av: Hanna

Mailn du är ju sjuk och gör någonting åt saken. Då kan man inte göra allting alla andra kan. Det är inte dig jag skriver om såklart! Mest för att du inte är tjock. Sen får självklart människor leva så, men i min värld är det inte okej att inte ta tag i sitt liv när man har satt liv till världen. Tycker du det?



Tycker du att det skulle vara okej eller bra att du hade satt dig i lägenheten hela detta året och inte försökt att gå små promenader, handla och försökt dona på med Jamie? Det tror jag inte. Du vill och du försöker men ibland går det inte. Jag tror jag är tillbaka här på vårt samtal om vad man vill och vilka beslut man tar. JAg irriterar mig på människor som inte tar tag i saker. Den människa jag har varit hela mitt liv typ. Då outar jag det på alla andra som är så som jag var. Jag är på jävligt humör så klicka inte in dig på min blogg så mycket framöver för det är aldrig dig jag pratar om haha..

2011-12-21 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback