Alla borde läsa Bronwyn Davies- hur pojkar och flickor gör kön!

Sitter och jonglerar med det examensarbete jag ska opponera på, hemtentan i kursen Ledarksap och värdegrund, samt litteraturen till fältstudieuppgiften till kursen Barn och ungdomar i behov av särskilt stöd.

Opponeringen har prio 1 då det är på Fredag och det andra har deadline nästa vecka, men samtidigt så tar allt sådan jäkla tid att jag håller på att ramla omkull av allt surr i hjärnan!

Också måste jag ju hålla koll på Twitter, och lägga mig i alla möjliga diskussioner som jag inte alls har med att göra! hehe.
(Ja men blocka mig då om jag inte får *tralala*)

I eftermiddag kommer mamma och Mattis och Farmor och kanske Pappa och tittar på när Bus är en liten pepparkaka i förskolans luciafirande.
Vi ska äta pepparkakor och dricka saft!

(Jag lovar att inte ta kort på andras barn och posta överallt på nätet!)

Puss på alla underbara idag! (Ovanligt positiv idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback