"ja måste jag så"..

Okej, här har jag gått och haft panikångest mest hela dagen inför imorgon. Skoldags igen.
En vän ska följa med. Jag uppskattar verkligen det! Jag tvekar på att jag skulle komma iväg själv. Så det är verkligen guld värt när mina vänner ställer upp så för mig.
Men. Det känns inte bra när de gör det motvilligt.
Då åker jag hellre ensam. Eller inte alls. För detta är MITT problem och jag vill inte att Ni ska känna att ni MÅSTE göra massa saker för mig, ni står redan ut med nog. Att jag sällan passar tider, sällan hälsar på hemma hos er osv.
Så, är det ett problem säg ifrån direkt istället. Klart jag inte tar illa upp! Det är inte jätteroligt att sitta på Gävle Högskola 3 timmar bara för att..

Men, nu till en GOD NYHET!
Mitt examensarbete är inlämnat! Uppladdat i Diva. Out of My hands! Lalala, whoa!

I övrigt är jag kass på att blogga just nu. Har inga åsikter, bara skallen full av tankar om autism just nu.
Hade jag sagt hur mycket jag älskar skolan just nu?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men stort Grattis till att du blivit klar med exarbetet, de måste kännas underbart :)

2012-02-27 @ 09:12:28
URL: http://mariaakesson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback