Jag tänker vara stenhård

Jamie kommer inte få läsa vecko revyn, solo, cosmo eller liknande när hon blir äldre.
Sådetså.
Jag önskar att jag inte fått det!
Det kräver ålder, erfarenhet och sunt förnuft för att kunna läsa sådana tidningar utan att få för sig att om man väger 65 kilo eller mer så måste man banta.
Eller det är ens skyldighet att sminka, fixa, ha "rätt" kläder.

Dessa erfarenheter har man generellt inte förrän man är över 20. Förhoppningsvis har man då kommit förbi läslusten också.

Förlåt, men om sådana där tidningar inte förändras tycker jag det kan gå i graven!
För fan. Vi behöver vettiga ideal för våra ungar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men är det inte hur vi tar in information och upplysningar som är det viktiga att lära barnen? Jag fick göra precis som jag ville när jag var liten och jag känner att jag aldrig har behövt ta till mig av tidningar och tv ideal.

2011-10-30 @ 12:03:14
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback